tirsdag den 29. januar 2013

Mere bageudstyr

Jeg har været så heldig også at få en god aftale med en lokal leverandør, nemlig cakesandmore.dk. Da jeg var forbi for at hente de varer jeg havde bestilt, fik jeg også lige en rundtur på lageret. De har ikke en butik man kan handle i fysisk, men varerne kan afhentes på virksomhedens adresse. Det var sjovt lige at se samtlige mærker af pastafarver de havde på hylder står række op og række ned. Det var ret overvældende. 




Jeg havde bestilt følgende: hvid, lys og mørk chokolade fra funcakes (400g. pr pose), 1 bæger Wilton Chocolate Decorator Icing, 2 stk crimpers, bogstav udstikkere og den helt nye fondarific Buttercream Fondant i brun med chokolade smag. Det skulle være en super fondant som jeg glæder mig til at prøve!

Ved afhentning havde cakesandmore.dk lidt flere ting til mig: 1 bæger Satin Ice fondant (white/vanilla), 2 pk. funcakes brun marcipan, bamse udstikker sæt, kagepensler, grøn fondant fra Regal Ice, og en pakke med 3 forskellige canape kageforme.




Det var en skøn overraskelse og nogle af disse gaver har allerede været i brug og prøvet af, som I vil kunne læse mere om snarrest! Så følg med her på siden. 

Jeg er snart ved at have det sidste kageudstyr i hus, min mand har dog bestilt lidt til mig via Amazon som kommer i denne uge. Men så kan fondant-kagerne ellers komme an. Den står lige nu 0-1, så jeg må vidst oppe mig lidt, men læs mere om det i næste indlæg.

Dette indlæg er sponsoreret af cakesandmore.dk













Ingen kommentarer:

Send en kommentar