tirsdag den 18. juni 2013

Fokus-skift på bloggen

Jeg har før skrevet at det har været svært for mig at finde tid til bloggen, men jeg må indse at det nok mere skyldes at det at lave kager ikke længere kan ske så ofte. Jeg har skåret ned på mit sukkerindtag og mit indtag af de hurtige kulhydrater. Alt dette findes i alt for store mængder i kage. Jeg vil stadig lave de lækre kager, for kan jo ikke holde nallerne fra dem, men må indrømme at det skæres ned til at kun at være ved de lejligheder der byder sig, og ikke bare for hyggens skyld. 

Derfor vil jeg ændre bloggens kurs. Jeg vil fokusere mere på det kreative, min symaskine, og mere på lækker mad i al almindelighed og andre ting der falder under denne kategori. 
Jeg vil stadig lave giveaways, og har også gang i noget, som der snart kommer på bloggen, og mon ikke det har din interesse.

Bloggen vil på denne måde også blive mere alsidig, og har du nogen gode ideer til hvad der skal være mere af løbende, så skriv det endelig til mig!

God sommer til jer alle, og tak fordi i gad læse med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar