torsdag den 4. juli 2013

Test af Libero bleer

Libero sendte mig for nogle dage siden en pakke af deres nye lækre svanemærkede bleer. Det var modellen Comfort i str. 4. I én pakke er der 54 bleer. Mine datter vejer 11 kg, og str. hedder 7-14kg, så det burde jo passe som fod  i hose.

Det første min datter siger da hun ser dem er: "Se mor, katte! De siger Mijaaauw!" Så designet med kattene er altså lige i hendes smag. 

Liberos Wet Wipes virker umiddelbart rigtig gode. De har den rigtige deklaration i forhold til hvad jeg helst bruger til min datters hygiejne, og så er fugtigheden lige som den skal være. Ikke for tør og ikke for våd.

Bleerne, ja de holder altså tørt, selvom min datter sover 12 timer hver nat, og i øjeblikket drikker meget, og således kommer der jo også meget retur, men bleen holder altså det hele inde. Hun er også stort set tør bagi når bleen tages af.
Om dagen kan hun rende og lege uden at bleen generer, eller folder og bukker underlige steder, og holder derved også tørt i aktiv leg. Det eneste den ikke kan, er at holde sand ude... Men det er der nok heller ingen bleer der kan, og her hjemme er sandkassen meget i brug. 

Så i forhold til kvalitet er Libero virkelig gode.


Husk at deltage i min giveaway, som løber indtil imorgen HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar