lørdag den 23. november 2013

Shopping til baby #1



Når man sådan venter en lille ny, kan det være svært ikke at bygge rede. Herhjemme har jeg gjort det ved blandt andet at shoppe på min favorit børnetøjs webshop kids-world.dk

Her er det blevet til mine favorit mærker Katvig, Ej sikke Lej, Småfolk & Joha.



Nogle super fine heldragter som jeg er vild med, alle i str. 56. De kan bare bruges til alt og hele tiden. Og så kommer de i sådan nogle fine farvekombinationer. Man får noget helt specielt ud af hver af de tre mærker i deres dragter. 

Katvigs dragt er virkelig skøn med de farver, og med Katvigs eget klassiske tryk.




Ej sikke Lej er også en klar vinder herhjemme. Da jeg så denne heldragt hos Kids-world måtte jeg simpelthen købe den. Og her er det jo en virkelig super service at man kan købe sine varer og først betale når der kommer børnepenge (læs mere om denne service her). Det giver noget luft i økonomien, nu hvor der skal købes så mange småting, og sidste måneds børnepenge allerede er brugt på større investeringer til ungerne.





Den sidste dragt er fra Småfolk. Og et hit herhjemme med deres lækre æbletryk og flotte farver. Denne valgte manden faktisk, så for en gang skyld fik jeg ham med på shopping, også selvom det bare er på nettet.





Fra Joha valgte jeg dette sæt i str. 70 (68-74). Jeg kunne slet ikke stå for den lækre lavendel body med det søde print sat sammen med den lækre retro smækbuks i blød velour med de mest charmerende retro-riller i stoffet. Her var der ingen vej tilbage og jeg måtte have fingrene i sættet.




Husk at du stadig kan nå at deltage i min giveaway her, helt frem til den 26.11.13



Ingen kommentarer:

Send en kommentar