lørdag den 10. maj 2014

#sysysy del 1


Jeg elsker at sy og har endelig fået tid til det, men hold da op hvor har det været svært at vente så længe på at der kom bare lidt rutine i Almas døgnrytme. Hun nyder at ligge alene i kravlegården under roterende ophæng et par gange om dagen. Så har mor lidt frie hænder. Ellers er det når hun sover, at jeg for alvor kan være kreativ.


Jeg har tænkt mig en masse tanker om projekter netop til hende. Jeg startede med at sy, da min store pige allerede var stor, så jeg fik aldrig syet de helt små størrelser. Det er jeg ved at komme efter nu. Derfor er der nu stadig et par ting på vej til Emma også.

Jeg vil i de kommende måneder lave en serie om alle de projekter jeg syer til mine egne børn, under navnet #sysysy, som også er et hashtag jeg bruger på Instagram. Derudover er der andre historier i vente, som blandt andet en anmeldelse af vores nye højstol til Alma og også lidt bagværk da vi har holdt Emmas 3 års fødselsdag. Og mon ikke der dukker en masse andet op herfra, nu hvor tågerne er ved at lette efter de to første måneder af Almas liv, som klart er de hårdeste og mest tidskrævende.

Dragten er str. 56/62 med amerikansk lukning i halsen og trykknapper mellem benene.
Stoffet er bomuldsjersey med et lækkert tryk af blomster og fugle i lækre pasteller.



Bodyen her er str. 56/62 ligeledes med amerikansk lukning ved halsen og med trykknapper mellem benene.
Denne har fået fine hvide trykknapper, da jeg lige havde nok.
Den skal vidst lige have en vask så det hele lige retter sig ud oppe i halsen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar