torsdag den 15. maj 2014

#sysysy del 2

Lige til at starte med, skal det siges at i dag er en speciel dag for mig. Vi har idag været gift i 4 år, og er blevet to børn rigere, og en hel del timers søvn fattigere... Vi har faktisk haft så travlt med de to små piger, at vi slet ikke har haft fejret vores bryllupsdag sådan rigtigt endnu. Udover selve brylluppet, selvfølgelig, men der blev der også festet igennem. Det var ikke en lækker solskinsdag som idag. Vejret mindede nærmere om i forgårs, med regn fra morgen til aften. 


Så idag - skal den heller ikke fejres... Min kære mand er på arbejde til kl. 18:30 og har én time hjem. Jeg er derfor hos mine forældre med vores to piger. Så endnu engang udskydes fejringen. Men det gør nu heller ikke så meget, vi skal nok give den fuld skrald om nogle år...


Nå, men jeg ville egentlig bare vise den anden kombination af nyt printet jersey jeg var så heldig at få tid til at sy i sidste uge. 





Denne lækre sommerdragt er i str. 56/62



Derudover er der en helt traditionel body med lange ærmer, i str 56/62. 
Den er med trykknapper forneden og med amerikanerlukning foroven.
Det er i super fin printet jersey, i dejlig blød kvalitet.



2 kommentarer:

  1. Vi får heller aldrig rigtigt gjort noget ud af vores bryllupsdag herhjemme... Der er bare altid et eller andet der kommer i vejen...

    Rigtigt sødt tøj du har fået syet

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine dragter! Hvad er det for et mønster du bruger?

    SvarSlet