mandag den 14. juli 2014

Kender du Bifrost?

De fleste med børn kender nok Danefæ, men vidste du også at de også laver en basis serie af tøj til rigtig gode priser, og i den samme høje kvalitet som du kender den? Designmæssigt er Bifrost lidt mere simpelt i udtrykket, men stadig super lækkert. Jeg var i hvert fald ikke i tvivl da jeg modtog lidt Bifrost tøj og mærkede på det. Stoffet er blødt og lækkert, vævningen er fin og helt i top. 



Bifrost kommer fra den nordiske mytologi, som jo går igen hos Danefæ. Bifrost er en regnbue eller bro, der forbinder Asgård, hvor guderne bor, med Midgård, hvor menneskerne bor.
Jeg var så heldig at modtage et par dele til mine piger.
Det blev til et sæt nattøj til den store på 3 år, og en heldragt til den lille på 4 måneder.
Du finder hele udvalget her.


Her den lækre pyjamas "Lukøje" til kun 119,- i vejledende udsalgspris.

Den har nogle rigtig gode friske farver og der er ikke gået på kompromis med kvaliteten!

Søde detaljer.


Den super søde heldragt til min mindste, med de sødeste hjerter!


Dragten hedder "Krabbe" og har en vejledende udsalgspris på 109,-

Lige nu er det dog for varmt at sove i. Heldragten kan dog bruges hele døgnet efter min mening, da det er den type dragt jeg betragter som den mest praktiske til de helt små. Men med den hede der er i Danmark lige nu, så er det godt at heldragten endnu er en smule for stor.

Dette indlæg er sponsoreret af Danefæ men alle meninger og udtalelser er mine egne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar