fredag den 11. juli 2014

Kids-world #1

Jeg har nok lidt et problem. Altså, for det første elsker jeg søde sager og har også trøstespist som en gal så langt tilbage jeg kan huske. Men de seneste år er trøsteshopping også trådt til... Eller det bilder jeg mig selv ind.

Efter jeg fik Emma, og mine øjne blev åbnet for en hel ny verden af mode - børnemode - så har dankortet været rødglødende som aldrig før. Det har min mands ører altså også nogle gange... Og jeg kan egentlig godt forstå ham. Når vi ikke ser helt øje til øje på børnetøj, så kan jeg egentlig godt forstå at han ikke helt deler min entusiasme for antallet af kroner og ører der bliver brugt på det.



Men nu er de penge altså brugt og jeg vil delagtiggøre jer i mine indkøb over tid i et par indlæg her på bloggen.

Jeg shopper som oftest hos kids-world.dk som er en webshop der bare har det hele inden for baby- og børnetøj. Konceptet er gennemtænkt med ALTID fri porto, mulighed for at betale med børnepenge og en altid hurtig, professionel og ikke mindst sød kundeservice. Der er altid et Outlet tilgængeligt af varer som er nogle sæsoner gamle og derfor sat ned, men som altid er fyldt op med en masse lækre varer af alle de kendte mærker. Desuden er der ofte gode priser og procenter på udvalgte varer og du tilmelder dig nemt deres nyhedsbrev hvor du får alt at vide om de gode tilbud. For slet ikke at tale om at de næsten altid har en konkurrence kørende via deres Facebook side.

I dette indlæg er det Ej sikke Lej der er købt på udsalg!

Alt er i størrelse 68







Denne kjole er dog købt til min store pige i str 104


Se selv om du kan finde noget lækkert fra Ej Sikke Lej, eller andre mærker her.

Følg mig gerne på Instagram her, da jeg snart skyder gang i en række giveaways!

Indllægget er delvist sponsoreret af Kids-world.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar