onsdag den 16. juli 2014

Kids-world #2

Her kommer andet indlæg i serien om min shopaholisme hos Kids-world.dk
Denne gang er der fokus på Molo, det evigt spraglede mærke som bare har det fedeste udtryk.




De fleste af deres looks gentages mellem størrelserne, så jeg kan i klæde mine piger det samme look, men i forskellige designs. Det synes jeg nu egentlig er lidt sjovt. 
Hos Kids-world er der også tit Molo i deres outlet som du finder her, sammen med mange andre mærker.


Det look jeg synes allerbedst om fra Molo nu og her, er "Wild Horses". Den mørke/lyse-grå farve, med kontrast af turkis, pink og lilla er en sammensætning af farver jeg elsker. Det er ikke alt for piget, det er lidt råt i udtrykket og alligevel så er der lige lidt prinsesse over det.

Den klassiske heldragt, som er lidt poset i designet (specielt til min lille pige) er altid en kæmpe favorit. 

I de større størrelser er jeg smask forelsket i deres sweatshirt kjoler. 

Her en body og et par sweat-pants, sammensat fra outlet da bukserne er et par sæsoner gamle. 

Undertøj - boxers og top. Det fede, synes jeg, er at toppen snildt kan bruges på en varm sommerdag med et par korte shorts. Derved er den enormt anvendelig. Og med det look, ville det næsten være synd at gemme den under en anden trøje.

Desuden har Molo også et look på sort baggrund med store, flotte, farverige blomster "Black Flowering" og et med blomster, landskab og små hjorte, blandet med en guldtråd i pyntestikningen "Deer".

Her "Deer" looket som body+buks sæt. De vinrøde bukser er med guld prikker som matcher den fine pyntestikning på body'en.

"Black Flowering" sæt body+buks. Lækre farver!

Til sidst et par stemningsbilleder og et par lækre hagesmække fra Pippi der lige passede meget godt ind.

Dragt og sæt, str. 74

2 sæt (body+buks) str. 62

Sweat-kjole og undertøj, str. 98/104

Hagesmække fra Pippi, som kan sammensættes med tøjet.

Dette indlæg er delvist sponsoreret af kids-world.dk, men alle holdninger er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar