søndag den 14. september 2014

Nemlig.com madunivers #2

Nemme pølsehorn



Jeg har tidligere skrevet om Nemlig.com og deres madunivers. Her hvor du kan finde lækre opskrifter hvor du med tryk på én knap ligger alle ingredienser i din indkøbskurv. 

Denne gang skal det dreje sig om opskriften på nemme pølsehorn.
Opskriften indeholder bl.a. grahamsmel, som blev lagt i min indkøbskurv. Jeg valgte så at fjerne den fra min kurv da jeg havde det i forvejen. På den måde fik jeg nemt alle de resterende vare hjem jeg manglede for at bage disse lækre pølsehorn, som skulle med på vores sommerferie til Billund, som snack undervejs. 

Dejen er hurtig lavet og skal hæve og efterhæve. Herefter rulles den ud og skæres i trekanter. I hver trekant ligges en pølse, f.eks. brunch pølser som passer i størrelsen. 
De var udsolgt da jeg bestilte, så jeg købte i stedet wienerpølser som jeg klippede over. 





Mit bedste tip er at bruge et pizza hjul til hurtigt at skære dejen i trekanter eller hvad man ønsker. Det bruger jeg tit til dej der skal skæres efter det er rullet ud.



Du finder mange flere lækre opskrifter hos nemlig.com i deres madunivers!

Dette indlæg er lavet i samarbejde med nemlig.com men alle udtalelser er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar