tirsdag den 16. september 2014

Vi er kommet vinteren i forkøbet!

Godt nok er vi midt i september og temperaturen ligger stadig omkring de 20 grader, men derfor kan man jo godt forberede sig på de kolde måneder der kommer. Og har man børn ligesom jeg, ved man hvor vigtigt godt og solidt overtøj er.


Her kommer et eksempel fra Racoon Outdoor, til min store pige. Hun har krudt bagi og elsker at være ude, og specielt hvis det regner eller sner. Så her hjemme skal overtøjet leve op til en masse. Derudover har moderen i huset også en ting eller to at sige om udseendet på hvad børnene iføres. Dermed ikke sagt at det skal være mærkevare, men jeg kan godt lide at der er gjort noget ud af designet. Der må gerne leges lidt med farver og former, da det jo er til børn.


Tre nøgleord kan beskrive Racoon:
De går op i at deres overtøj skal være cool, forstået på den måde at det skal være flot og have et urban look.
Børn er tit overraskende og opfindsomme og det skal Racoon også være. Det er derfor at design og funktionaliteten i deres tøj altid hænger sammen.
Samtidig er Racoon altid nysgerrige på udvikling og tænker hele tiden nye muligheder, præcis ligesom børn gør det.

Disse tre nøgleord viser Racoons fokus på børn og deres hverdag. Derfor er der tænkt over præcis de samme ting, som jeg som forælder, sætter pris på i det tøj og overtøj jeg køber til mine børn.




Jeg har fået det lækreste vintersæt fra Racoon og jeg glæder mig til, i gennem vinteren, at se min datter boltre sig i (forhåbentlig) sne, uden at blive kold, våd eller opleve at tøjet sidder ubehageligt.

Det er denne lækre vinterjakke, Sharin Oxford, i den lækreste gule farve, med charmerende vinråde, små prikker. Og selvfølgelig det klassiske hjerte på maven. 


Bagpå er der små søde reflekshjerter og lidt elastik i taljen som trækker den lidt ind. En sød detalje der gør jakken feminin så den ikke bare "hænger" og poser.



Til jakken hører et par vinrøde skibukser, Sandi Oxford, i slidstærk kvalitet, ligesom jakken.
Materialerne er den lækreste polyester i yderlaget som er dejlig behageligt at røre ved. Foret er et lag dejlig varm og blødt micro fleece og det er isoleret med letvægtmateriale så overtøjet ikke bliver unødvendig tungt. 



Hertil et par lækre lange luffer, Sabina Oxford, i samme materiale, så de små hænder kan bevare varmen selvom der laves en masse snebolde. De burde let kunne holde fugt og kulde ude med et vandsøjletryk på min. 7.000 mm. Desuden er de vindtætte og har tapede sømme, ligesom al Racoons vintertøj. På lufferne er også to søde reflekshjerter.



Og en lille bonus er denne søde lille børnehave rygsæk, i den sødeste fersken farve med mint remme. En kombination af farver jeg elsker!



Desuden har den en super sød detalje hvor lynlåsen er lavet som en vaskebjørn-hale. Desuden er der plads til en lille flaske eller lignende i siden.




Racoon er en del af Purekids.dk og du kan forvente endnu et indlæg om ikke så længe. 

Dette indlæg er lavet i samarbejde med purekids.dk. Alle udtalelser er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar