lørdag den 11. oktober 2014

Phister & Philina AW14

Jeg har altid elsket Phister & Philinas kollektioner med lækre farver og skønne mønstre, samt sjove figurer som går igen i al tøjet. 

Dette efterår er ingen undtagelse.
Jeg har ladet mig forkæle med en masse lækkert fra den nyeste kollektion, som jeg selvfølgelig vil dele med jer!


Allerførst en gammel kending. Deres lækre teddy dragt som hvert år får nye farver. Denne gang i en meget sprælsk koral farve som er et hit. Lækker og blød kvalitet og selvfølgelig med ører i hætten.




Jeg har altid elsket Phister & Philinas kjoler og tunikaer til mine piger. De har et enormt sødt snit og en god facon, selv til de helt små.

Denne kollektion har et sødt mønster, a la harlekin, der går igen. Jeg synes det er enormt lækkert i den bløde og meget lette babyfløjl.


Nederdelen kan nemt kombineres med meget forskelligt. Her med en basis langærmet t-shirt og et par sjove strømpebusker med forskellige farver på hvert ben.

Her ses ballon faconen bedst. Den er virkelig sød og dejlig varm. Det er en super sød detalje med sløjfen på siden af nederdelen.

Den langærmede basis t-shirt 

Her ses hvordan asymmetrien kommer til udtryk i strømpebukserne på den allerbedste måde.
 
Strømpebuksen og basis blusen kan nemt passes med andre dele af kollektionen da farverne går igen. F.eks. med denne lækre kjole.
Skønne farver og tryk
Bagsiden med en lille lomme detalje
Her ses kjolen som sæt med bluse og strømpebuks.
Til min mindste pige er der den skønneste lille tunika med strømpebukser. Tunikaen er i samme lækre farveskema som resten og syet med søde puf-ærmer. Strømpebukserne er i en lækker tyk kvalitet. 

Hun har tydeligvis stadig ikke lært at løbe væk eller lave ansigter når der skal tages billeder.

Her ses tydeligt de friske farver der er skøn i kombinationen med det søde tryk.

Bagsiden er enkelt med striber.
Jeg vil på det varmeste anbefale Phiser & Philinas tøj, både generelt og med garanti også denne kollektion. Lige nu er der penge at spare på deres webshop oven i købet! 


Dette indlæg er lavet i samarbejde med Pure Kids Wholesale, men alle udtalelser er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar