tirsdag den 6. januar 2015

Der er penge at spare...

... på det lækreste tøj til dine børn!
Dette indlæg er endnu et skud ud til min favorit online børnetøjs forhandler kids-world.dk
Og det er altså ikke fordi jeg får en masse forærende fra dem, at jeg skriver. Eller det kan man godt sige at jeg gør, hvis man tæller god service med!

Her er de lækre varer jeg har funder i kids-worlds udsalg.


Molo, Smallstuff, Katvig, Joha og mange andre lækre mærker er sat ned under udsalget i shoppen. Det er sidste års kollektioner og der er masser at vælge i mellem. På billedet kan du se hvad jeg har shoppet.

2 lækre Smallstuff bodier til den mindste. De er i den lækreste kvalitet, og man går ikke fejl af deres produkter.
Mon ikke de går meget godt sammen med Katvigs sødeste smækbuks? Og der er altså virkelig meget Katvig på udsalg! 
Desuden kunne jeg heller ikke stå for Johas fine mønster strikkede vest!
Til min store pige kunne jeg ikke stå for Molos lækre guldbelagte jeans, med tilhørende vinrøde bluse med små guldbomber. Alt er jo glimmer, glamour og prinsesse når man er 3, næsten 4, så hun var da også lykkelig da hun så dette sæt. Og af Molo kan du finde virkelig meget med rigtig gode rabatter, så hvis du er Molo-shopaholic ligesom mig, så er der altså virkelig noget at komme efter.

Her kan du se hvilke andre mærker du også kan få rabat på.


Jeg kunne jo blive ved at shoppe udsalg, men jeg er nødt til at holde lidt på pengene her i januar. Men derfor er det jo en super service, at man allerede nu kan betale med børnepenge til april. Du får også altid gratis fragt i hele Danmark og der er altid ekstra gode rabatter at hente i deres Outlet

Hos Kids-world kan du nu også shoppe Hummel og deres SS15 varer er på vej sidst i januar. Desuden har de lige fået alle de lækre Molo varer fra deres SS15 kollektion. Den kan du læse mere om her på bloggen i næste uge.

For mig drejer shopping sig ikke kun om gode priser, rabatter og mærker. Det drejer sig i allerhøjeste grad om service! Hvis jeg får en god service, i form af hurtige svar, forståelse og engagement overfor kunden, så kommer jeg igen. Og lige netop dette er Kids-world altså virkelig gode til. Jeg har aldrig oplevet at skulle vente længe på et svar, og de finder altid en løsning på et problem som man som kunde kan være tilfreds med. Så jeg fortsætter med garanti med at handle hos kids-world og vil på det varmeste anbefale deres shop til andre der vil shoppe lækkert børnetøj!

Dette indlæg er delvist sponsoreret af kids-world.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar