søndag den 8. februar 2015

Danefæ SS15

Lige om lidt lander Danefæ SS15 i butikkerne og på nettet og der er en masse lækkert at glæde sig til! Jeg har et par lækre billeder at vise jer og jeg har oven i købet fået lov at teste et sæt tøj fra den nye kollektion!


Den nyeste kollektion fra Danefæ byder på en masse friske farver og nye samt klassiske Danefæ prints. Kollektionen er delt ind i farver, og den ene efter den anden vækker min interesse og jeg får lyst til at iklæde mine børn samtlige dele fra kollektionen!



Jeg skal helt sikkert have fingre i et par kjoler og nogle lækre sæt til mine to piger. Og der er så meget at vælge i mellem at det næsten ikke er til at overskue. Der er både til de kølige forårsdage med lange ærmer, og til de varme tidlige sommerdage med korte ærmer til det lune vejr.


Desuden er der lækkert overtøj og badetøj som også er fantastisk lækkert både i design og farver.


Forleden var jeg med i #danefaeforendag på instagram hvor jeg overtog Danefæs profil en hel dag. Det var sjovt at prøve. Desuden fik I et lille preview fra en pakke jeg har modtaget fra Danefæ, nemlig det lækre sæt til Emma fra den nye kollektion.


Sættet består i en lækker langærmet kjole med den skønne blomst og et par lilla leggings. Min datter blev med det samme forelsket da hun så sættet og skal selvfølgelig have det på i børnehaven i morgen.



Sættet er i den lækreste bløde bomuld som også er lidt tyk i det. Skønt til det danske forårsvejr. Jeg håber på at få et skønt billede af min datter med kjolen på og ligge det på instagram.

Jeg håber I allesammen får en skøn uge, tak fordi I læste med!


Dette indlæg er sponsoreret af Danefæ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar