torsdag den 26. februar 2015

Koin SS15 #1

I dag stod jeg op kl 05:30 til et hus der sov og en arbejdsdag der ventede. Min barsel er slut og jeg startede for en måned siden i min 3. praktik i min uddannelse til pædagog. Jeg er godt i gang i en vuggestue og i morges skulle jeg åbne kl. 06:00. (Jeg er ikke et morgenmenneske så det er noget med at sove så længe så muligt og så ud af døren)
I dag var bare anderledes end de andre dage, for jeg kunne se frem til at runde et hjørne, en milepæl om du vil, mit 10 års jubilæum for min 20 års fødselsdag. (Ja, det er en anden måde at sige at man er blevet 30 på.)

Men jeg er allerede blevet forkælet af Kids-world.dk i samarbejde med Koin Jeans, hvor jeg har fået lov at teste deres nye kollektion! Se det er en lækker gave, også selvom tøjet ikke er til mig, men jeg kunne nu godt kunne misunde min datter det lækre tøj.


Denne lækre kjole findes også i koral/natur med sort bånd. Denne er str. 4 år.

Super moderne print med et lækkert gult bånd som giver en fed kontrast.
Da min datter så udvalget af Koins kjoler hos kids-world blandt hele kollektionen valgte hun denne kjole. Da hun så den efter vi havde fået den med posten udbrød hun: "Naaarj, en cowboy kjole! Mor den her kjole kalder vi cowboy-kjolen, ik?" Nogle gange kan man virkelig undrer sig over hvor børn får deres ideer fra. Men jeg er jo hoppet med på den, så fremover omtaler vi denne kjole cowboy-kjolen herhjemme.

Jeg elsker at få post, og især pakker og denne pakke fra Koin har jeg glædet mig særlig meget til. For jeg har nemlig ikke før prøvet deres tøj. Jeg har kigget på det mange gange og så fik jeg tilbuddet og sprang på med det samme! Og hvor er jeg dog glædeligt overrasket! Da jeg mærkede på tøjet som jeg tog det ud af pakken var det bare som at mærke på indbegrebet af kvalitet. Lækkert bomuldstof der virker rigtig solidt, men samtidig silkeblødt uden overhovedet at være stift. Printet er perfekt og farverne helt klare. Der er tænkt over design og jeg synes de med denne kollektion, hvor du kan se lidt af udvalget her og her, er lykkedes over evne med at ramme deres nøgleord "råt". 

Du kan se hele Kids-world udvalg af børnetøj fra Koin her!

Jeg glæder mig til at vise jer et andet sæt tøj fra Koin i et senere indlæg.

Dette indlæg er sponsoreret af kids-world og Koin Jeans

Ingen kommentarer:

Send en kommentar