søndag den 8. marts 2015

Kender du Tuffkids.dk?

Jeg har fået lov at anmelde webshoppen Tuffkids.dk hvor jeg frit har kunne vælge et termosæt til min store pige. De forhandler bl.a. Mikk-line som er et mærke af høj kvalitet. Hos Tuffkids kan du købe sættene til en ekstra god pris og et stort udvalg af farver.



At handle hos Tuffkids er nemt og bekvemt. Hjemmesiden er nem at bruge, der er et stort udvalg af lækre varer, og man får mange forskellige betalingsmuligheder. Man kan f.eks. vente med at få trukket pengene til den 1. i kommende måned, eller ved næste udbetaling af børnepenge. 
Varerne sendes hurtigt og ganske gratis hvis man køber for mere end 600,- , ellers koster det kun 39,- i porto. Desuden får man 30 dages returret. Er man i tvivl om noget, søger hjælp eller inspiration, så får du altid et hurtigt svar ved at kontakte kundeservice.

Sættet består af jakke med lynlås og buks.


Og når jeg så sidder her efterfølgende og kigger ud af vinduet, er jeg super glad for min datters termosæt. Det er altså uundværligt i børnehave og på legepladsen, eller bare ude i haven. På en lækker forårsdag som i dag, med det længe ventede solskin og 12 grader, så er det perfekt at have på for en lille krudtugle på snart 4 år, når hun hjælper far med at sætte cykler i stand ude i haven. Og når koncentrationen efter 5 minutter svigter, så er det videre med at samle sten eller vintergækker og lave sandkager.

Lækker blød ribkant ved ærmegab og ben, der holder den kolde luft ude.

Reflekser for og bag, så børnene kan ses i mørke.


Ville jeg undvære termoovertøj til mine børn?
- Nej
Ville jeg købe hos Tuffkids.dk igen?
- Ja helt sikkert!


Dette indlæg er lavet i samarbejde med Tuffkids.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar