lørdag den 28. marts 2015

Phister&Philina #Black

Phister&Philina har for noget tid siden lanceret en kollektion ved navnet "black" som har en lidt anden stil end man ellers kender fra det danske brand. Men jeg elsker denne kollektion, netop fordi den toner farverne lidt ned, men designet er det samme. Og det har man jo også brug for en gang i mellem!



Jeg vil i dette indlæg vise jer et lille udsnit til de kære små fra denne kollektion.
Det første er den sødeste buksedragt med en fin krave. Den pynter rigtig fint og da vi fejrede min datters 1 års fødselsdag, havde hun denne på, med tilhørende strømpebukser.






Til min store pige er det en super lækker sommerkjole med korte ærmer og sort/hvide striber. I skørtet er også søde lommer. Tilhørende er lækre sorte leggins med guldkant.





Jeg elsker denne kollektion og du kan se kataloget her eller shoppe den her.

I løbet af påsken får du også et kig på Phister&Philinas sommerkollektion i et kommende indlæg.

Husk også at deltage i min aktuelle giveaway her - den løber til og med 30.03.2015


Dette indlæg er lavet i samarbejde med Purekids Wholesale

Ingen kommentarer:

Send en kommentar