tirsdag den 1. september 2015

Fred's World AW15 hos kids-world.dk

Så er der lækkert nyt fra Fred's World - nemlig deres AW15 kollektion.
Jeg er helt vild med farverne, og frøen Fred er jo helt fantastisk i pink og turkis. Det er nogle skønne efterårsfarver som er tiltalende og huen var da også et kæmpe hit, selv på en varm sen-sommerdag. Og hun vil selvfølgelig selv!



Sættet er fra favorit webshoppen kids-world.dk hvor jeg shopper stort set al mit børnetøj online. Jeg kan endnu engang understrege det høje serviceniveau, gratis porto og hurtig levering!

Kjolen er tænkt som at kunne indgå som sæt med bukserne, men også bare med et par strømpebukser. 






Her de lækre bomuldsbukser i de fine farver og klassiske stjerner!


Jeg lagde første gang jeg støtte på dette lækre danske og økologiske brand, mærke til frøen som viste sig at hedde Fred, deraf Fred's World. Fred som også skal forstås som det danske ord fred, men udtales på engelsk.
Min datter er vild med sko, og efter dette er hendes favoritting helt klart huer, derfor kunne hun ikke vente med at få den på, selvom det var svært at klare det selv.


Det lækre danske brands består ikke alene af tøj, men også af tilbehør som f.eks. dette lækre sengetøj, her i junior størrelse. 
Det kommer i en fin lille pose som kan bruges til forskellige formål efterfølgende. 



Dette design er af en rigtig cirkus elefant som er et gennemgående tema i denne kollektion. Min datter kalder det en prinsesse elefant, men det er vel også OK. I hvert fald går den lækre farvekombination endnu engang i spil og jeg er vild med sættet!


Jeg kan varmt anbefale dig at shoppe Fred's World til dine unger, og anbefaler endnu engang gerne kids-world.dk som forhandler.


Dette indlæg er lavet i samarbejde med kids-world.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar